Together

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 5, 2008

Shah Alam outing

Hari Ahad yang lepas, aku telah menemani seorang budak pempuan comel berjumpa dengan kawan2 nya. Aku pergi ambil die di rumah n then trus g SACC Mall. Sampai sana kawan2 die belum sampai. So, kami berjalan2 di dalam SACC Mall tu.

Selepas seketika, sampai la kawan2 die. Diorang nak g shopping bj kat PAS so aku ikut la. Tp memandangkan lama giler diorang pilih bj, so aku pn lari g jalan2. Tgk2 promosi kereta kat situ. Ingat nak angkat sebijik dua tp duit x der. Nk saving wat kawen. Hehehe....

Lps tu kami g makan Pizza Hut kat SACC Mall lg. Order 2 pizza regular, tp yang byk makan adalah aku. Mmg dah mcm tu la bile mkn bersama wanita2 yang jaga body ni, masing2 x makan byk. Especially pempuan comel yang aku teman ni. Kalu makan dengan die mesti aku akan makan banyak. Tp aku x kisah, aku mmg suka makan banyak pn n aku mmg suka makan ngan die. Hehehe....

Pastu kami pegi Plaza PKNS pulak. Die nk cari blause nk g keje. Aku pn ikut jer kemana diorang pegi. Sampai satu kedai, die terjumpa satu blause yang kaler coklat, nampak cantik la. Aku pn berkenan. Suh die g fitting room. Entah ape die buat dalam fitting room tu x tau la, jenuh aku tunggu kat luar ni.

Pastu die n kawan die berpisah, semua nk balik rumah masing2. Aku sugguest kat die kite g bali aiskrim McD n g duduk kat tepi tasik sambil mkn aiskrim. Mmg cantik suasana tasik tu ditambah lagi makan aiskrim bersama dengan die. Pasni kite nk g mane pulak? Erm... pikir2.

Ni aku letak beberapa gambar kat Tasik Shah Alam tu.


Em, barang2 yang di beli oleh si dia.

No comments: