Together

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 23, 2008

Ice Skating anyone

Pada hari Sabtu lepas, aku mengajak Cik Ckin untuk pergi main Ice Skating die Sunway Piramid. Aku ajak die pegi kerana untuk belanja die sempena birthday die hari sebelumnya. Sebenarnya kami dah plan lama untuk bermain Ice Skating ni dan aku memilih hari ini kerana sempena birthday die.

Kedua-dua nya tak tahu main Ice Skating sebenarnya, tp Cik Ckin lebih pandai sikit dari aku. So, dia yang banyak ajar aku teknik-teknik yang sepatutnya. Dengan tunjuk ajar Cik Ckin, akhirnya aku berjaya bergerak sendiri dengan yakinnya.

Terima Kasih Cik Ckin kerana membantu saya. Dan saya rasa amat gembira kerana awak keluar dengan saya. Hehehe. Lain kali kite pegi lagi yer.



Makan di A&W selepas penat bermain Ice

Seronok bermain Ice Skating, tp penat n sakit kaki sebab x pandai sangat main. Hehehe...
Akan ku pergi lagi suatu hari nanti.


No comments: