Together

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 29, 2008

Hari sabtu bekerja

Assalamualaikum,

Hari sabtu yang bosan, so aku telah mengambil keputusan untuk pegi ofis. Sampai ofis pegi makan dulu. Pastu baca artikel kat wikipedia n bukak digg. Aku mmg suka membaca artikel kat wikipedia ni. Boleh dikatakan setiap hari aku membaca artikel die wikipedia ni. Mmg byk ilmu boleh diperolehi jika kita byk membaca kan? So, sebagai langkah menambah ilmu aku membaca secara online. Selain itu, aku juga melayari laman web digg.com. Mmg byk perkara2 pelik n perkara2 yang jarang kite jumpe blh didapati di digg.com ni. Sebenarnye digg.com bukannya laman web yang mnyediakan artikel tersebut, ia hanya mengprovide link kepada laman web atau blog seseorang yang menyediakan artikel itu. Ia mcm centralised place for links la. Ntah ape2 la yang aku tulis ni, kejap malay kejap bahasa inggeris. Ish2...

Weh, ko datang ofis nk wat keje kan, bukan nk tulis blog. Sebenarnya ni aktivit sampingan jer sbb aku dah terlalu se'eh untuk wat keje. Makan byk sgt. Maybe dalam 10 minit lg start wat keje.

Adios, amigos.

No comments: