Together

Daisypath Anniversary tickers
Showing posts with label Hagen Dasz. Show all posts
Showing posts with label Hagen Dasz. Show all posts

Thursday, October 23, 2008

Makan Aiskrim

Dalam masa 2 bulan, aku telah merase makan aiskrim di 3 tempat berbeza. Semua tmpt ais
krim ni aku belum pernah makan lagi. Tgk la gmbr di bawah.

Hagen Dasz

Baskin Robbins

Gelato.

Semua aiskrim ni sedap2. Aku rekemen korang untuk makan aiskrim2 ni. Hagen Dasz paling mahal, diikuti Baskin Robbins dan yang paling murah Gelato. Tp kualiti aiskrim sama jer, cuma kualiti layanan jer yang berbeza.