Together

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 12, 2008

Tensen

Tensen, tensen, tensen.

Ari ni aku tensen. Kena keje sampai lewat malam, tp boss semua balik awal. Nk bg keje yang tedious tp bg kul 4.30 ptg. Ada ke patut camtu. Major changes mcm tu die bg time2 orang dah nk balik n hari Jumaat. Korang tau la kan hari Jumaat mmg dah x der smgt nk keje. Tp nk jugak die bg kerja yang berat n perlukan pengamatan yang amat mendalam.

Tp nasib baik la team aku mampu melakukannya walaupun keje aku sikit jer sebenarnya. Kerja tema member aku yang lain yang banyak sebenarnya. Aku just membantu dan memantau diorang buat kerja jer. Selepas siap aku call boss aku n inform die tentang kerja yang dah siap. Pastu kami semua balik....

moral of the story,
Jangan bagi keje yang berat2 kat perkerja anda pada hari terakhir bekerja kerana ini amalan yang tidak bagus. Hehehe

No comments: