Together

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 26, 2008

Masalah Tekak

Cuti panjang dah kembali. Aku mmg sgt2 menunggu saat2 ini. Setelah sekian lama berkerja, skrg dapat la cuti panjang. Tp aku ada masalah, tekak aku tibe2 wat hal. Start dngn batuk2 biase skrg dah bertukar jadi ulcer. Dr ckp ulser tu besar, mmg die tahu aku akan suffer. Die siap ckp lg, "awak akan suffer". Plan aku balik kg nk makan mcm2 tp doktor cakap byk benda aku x leh makan. Antaranya:
1) Pulut
2) Kari, Gulai
3) Makanan bersantan (cth: Nasi dagang)
4) Makanan pedas
5) Air Gas
6) Fast food.

Bukankah ini semua sedap2 belaka? Ish2, maknanye aku kena makan bubur la.

Tp x per, doktor bg aku cuti 1 hari. Hari selasa. Extra holiday for me. Bos aku mesti bising giler pasal ni. Tp nk wat camne, arahan doktor. Nk marah? Gi marah doktor tu.

Ok, adios amigos

3 comments:

Lanz™ said...

cuti jer siot...buat blog snyp2.. sebbek aku pasang jerat..dapat gak detect ko..haha

citrus said...

buat rakan sepenulisan...

semoga cepat sembuh. banyakkan rehat. jaga pantang. dan yang penting berehat di rumah... jangan merayau2 or g mana2 terutamanye berdua-dua-an.

jangan risau tentang kucingsmart. saya akan meneruskan perjuangan malah akan cuba mendominasi dan mengambil alih kuasa veto ke atas kucingsmart. hehehe.

procat said...

lanz -- jerat ape yang ko pasang ni? Shara la ngan aku

citrus -- Tima kasih atas concern anda. Nk dominate boleh, publish la article byk2, jgn angan2 jer. Hehe