Together

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 24, 2008

Serbuan Mid Valley

Td sebelum aku pulang kerumah, aku singgah dulu di Jusco Mid Valley. Mmg pelik aku lihat ramai orang kat situ. Ramai dari biaser. Mcm pasar malam di Sentul Perdana. Aku masuk kedalam dan beasak-asak dengan orang lain. Environment dalam jusco panas dan tak selesa. Jualan murah seperti ini hanya dilakukan setahun sekali oleh setiap Jusco dimalaysia. Ia adalah hanya untuk pemegang Jusco card dan mungkin sebab itulah ia diapnggil Jusco Member Card Day (kalu x silap aku lah). Hehehe.

Anyway, tujuan aku adalah untuk melihat berape diskaun yang ditawarkan. Aku check baju yang aku beli kat Jusco sebulan lepas, dan ternyata, harga die still sama. X murah sgt pun. Cesss.. yang murah pun baju2 lama dan barang2 lama.

Agaknye, jualan murah seperti ini adalah cara Jusco untuk melupuskan stok2 lama yang tersimpan dalam stor diorang. Agaknyer laaa....
Hahaha
Anyway

Adios Amigos.

No comments: