Together

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 29, 2008

Macam2

Kan aku dah kate, mmg ada konspirasi. Aku dah x tau nk ckp ape. Korang baca la sendiri

http://malaysiakini.com/news/86841 .

Kerajaan corrupt? Najib corrupt? Aku rase Najib kena letak jawatan. Walaupun die belum lagi diputuskan bersalah dan tak akan diputuskan bersalah oleh mahkamah selagi kerajaan BN memerintah, tp scandal yang melanda beliau menyebabkan beliau menjadi kotor. Tau tak? Kotor giler.

PAS + UMNO = ???? . PAS memperjuangkan Islam, manakala UMNO memperjuangkan bangsa Melayu. Kalau korang orang Islam, pttnye korang sokong PAS, x kire Cina, India, Melayu. Kerana Islam adalah adalah agama syumul. Baik untuk dahulu dan sekarang. Mane lebih penting? Menjadi orang Islam atau menjadi orang Melayu? Tepuk dada tanye selera.

Kalau Pas dan Umno bergabung, dan memperjuangkan agama dan negara Islam menjadi agenda utama, tanpa mengira bangsa, insyaallah aku akan sokong gabungan ini, dengan syarat, pemimpin2 tertinggi Umno tidak memegang ape2 jawatan penting. Aku x percaya langsung kat diorang ni.

Takbir!!! Allahuakbar!!!

Adios, amigos.

1 comment:

Anonymous said...

mak aiii...marah beno nie..sabo2hehehe