Together

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 8, 2010

Selamat Hari Raya

Wah tinggal lg 1 hari nk puasa. Lusa semua umat Islam di Malaysia dijangka menyambut Hari Raya Aidilfitri. Tp mana la tahukan kot2 mlm ni bulan terberanak. so esokla raya.. hehehe

Tak kesahla raya esok ke lusa ke tp suasana raya sedang bergelora dijiwa. masing-masing tiada mood utk melakukan tugas di pejabat. hanya teringatkan kampung halaman. tambah2 bila mendengar lagu raya berkumandang. Tak kira usia masing-masing gembira menantikan kedatangan syawal.

Namun jangan dilupakan pada mereka yg tidak berkemampuan. Mereka juga berhak merasa gembira seperti kita. Hulurkan kasih sayang dan ingatan pada mereka. Semoga semuanya gembira di hari raya.

Walaupun diri sgt teruja utk menyambut hari lebaran bersama keluarga.. Haruslah sentiasa berwaspada di jalan raya. Kurangkan kadar kemalangan yg meragut nyawa. Jangan biar keluarga yg menanti kepulangan menerima sekujur tubuh yg tidak bernyawa.

Dengan ini.. selamat menyambut hari raya. Maaf andai ada terkasar bahasa. Semoga selamat di dalam perjalanan. Eratkan silaturahim sesama insan. Salam lebaran. Sehingga bertemu lg.

No comments: